2010-05-25
 23:30:02

2010-maj-25

Idag kändes det bara helt omöjligt att vakna upp, näär jag väl vaknade upp så var det att sätta upp håret i en bolltoffs, satte på lite mascara sen en tjocktröja. Orkade inte anstränga mig för att komma iväg till HELVETET, det vill säga; skoolan.
När jag precis tryckt ner hantadet och pushat ut dörren lite så "flög" den iväg. Det STORMADE & REGNADE.
Jag tänkte; no way in hell att jag går till skolan i detta vädret! såå jag chilla hemma ett litet tag. Vilket var bra för jag vill absolut inte få kuk av min mentor för att jag knappt har påbörjat med min engelska uppsats som skulle vara inlämnat idag, meen eftersoom jag aldrig varit i skolaan så hihihihihi (a)
LINDA DU&JAG KOMMER FÅ MALINS ÄCKLIGA KUK I OSS PÅ TORSDAG.
ursäkta men det är juu bara sant ;// & jaag är verkligen inte på humör såå mitt språk vårdas inte idag.

Neej men vaar hos Johanna och kollade; UGLY BETTY & DESPERATE HOUSEWIVES.
en tradiotion att sitta hos henne en tisdags kväll och kolla på de, seedan 3 år tbx hahah

& juste, vill bara sääga grattis till Truong som blir 16 bast idag. Hoppas du hade en bra dag (;. puss ♥


peace.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: