2010-05-26
 23:22:41

2010-maj-26

helluuuu ~

idaag vakna jag upp helt döööd. Satte mig vid datorn lite & börja göra mig i ordning. Drog te skolan och gick på kanske en lektion hihi. Fick kexchoklad, tänk att de finns så snälla människor ute i världen :'>
hahahah naaje men aleex, ger en socker vid nöd!
Iaaf såå skulle jag & linda försöka göra klart vår engelska uppsats om affro-amerkanernas rättigheter eller något, slaveri, martin luther king & sånt. Skulle egentligen varit inlämnat i igåår men jajaj. såå länge tanten får den right?
Drog iaf hem till johanna senare & skulle fixa om lite kläder. Sy lite & så, lååter chokande jag vet, Td sy?! but its truee. Ut te stan först för att hämta beställningar meen någon hade visst lite attityd på stan, inget jag vill skriva i bloggen men whaeva, fortfarande smått irriteraaaaaaaaad. hihi iaf så kom jag hem & de bleev mat mat mat.

-td


mathilda

sikket matvrak du är!! (;


td.

sv: haha sjäälvklart!



PUBLICERAT: 2010-05-27, 19:06:57 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: