2010-05-29
 22:29:24

boo i swear u always cross my mind

Jupp willie kom hem te mig direkt efter jag laddade upp de senaste inlägget haha. Iaaf så fick han vänta lite medans jag fixade mig. Han kalla mig en slät bulle, som straff såå var det WAXNING. HAHAH Iaf så skulle vi ut och drog samt med THOMAS. Vi börja vandra sålänge mot ghetto området / oasis solarium däär vi skulle möta upp thomas, sluutade med att willie och thomas ville sola sig såå vi alla tre solade oss ca 5-6 min var haha. Käänndes inte ens nödvändigt... Meen ett litet tag senare såå skulle de visst hem .__. LÄMNADE MIG JÄVLA BEDES.


söt riskokare i bakrunden (y)


soom killen skrek alltså! :O


dkgnsdöbknuigjenrbn! :D


hittaade ingen bild på thomas och vi tog ingen bild på honom idag heller, såå de fick bli en bild på hien.
jag menar guling som guling, right? : o


kidding.


ska strax kolla på south park the mooovie! ;D
peace, love & understääääänding!
-td




daddy :)

nawe så seksi bild :D


td-

hahah den på mig eller den på dig huh? (;

skojjah haha helt klart att den är anh hieenis! :D <3



PUBLICERAT: 2010-05-30, 14:21:23 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: