2010-05-12
 10:40:18

nsdoigdsfnbofihjz. hejhopp.

har just nu smygit mig in på min syrras rum och tagit datorn. hihi. Den snåla jävlen lånar fan aldrig ut "sin" dator.
tror att de är hennes bara för den ligger i hennes rum huh. fan den la i mitt rum först!
Iaf... så är anledning till att jag uppdatera dåligt; Laddaren till bärbar är out of control. Den ibland inte ladda. Handicapp jävel .får fanimig damp på den. Inte heller första gången den ska krångla till så jävla mycket :O

ALLT KORTFATTAT


Söndags; Hienis kom, blev sugen på mjukglass så vi drog ut till konfektasken och köpte vars sin. Gubbjävlen lura mig fan. Gav mig en stor bädare men mjukglass. Bägaren såg fan stor ut men när jag skulle äta s rymde glassen knappt hälften av bägaren. Drog iallafall ut till Lindéns för att äta lite MAT! drog samt med Willieponken.
(Bilder kommer senare när jag får tag på dom!)

Måndags,
Jag och Linda.. blev hungriga. Drog ut till maxi först senare vidare mot MC♥! Åt oss mätta, fick sedan skullskänslor och började bränna kalorier genom att vandra hela vägen ner till stan. Linda kolapsade av skoskav fan... hihi. kööpte en mascara, eyeliner & en puder. Something a woman need u know B-)

Tisdags; Soft hos johanna, ut till stan snabbt sedan hem till johann, Kollade Ugly betty hos johanna sedan kuta hem innan Desperate housewives kom, alltså direkt efter reklamen. hihi JAG HAN! skiiiiiiiiills hehe.

Idag; måste iväg till skolan & hämta min skinjacka vars jag glömt i Alex skåp... Dock inte smart för ITS FREEEZIN COLD OUTSIDE(and its raining) . & sedan hem till johanna och bli nerslagen....

JUSTE; beställde två klänningar från ******.com . Kommer inom 1 vecka tror jag. Meen fick reda på att den jag skulle ta te skolavslutningen inte fanns kvar .__.


den är fan slut.


den kommer snart....


drar nu!
puss.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: