2010-11-24
 00:56:09

I just can't get you off my mind

Vad har hänt den senaste tiden?! NAAAAADA. Men idag kan jag säga er att de var fakking roligt att jag dog. Allt var helt WIIIIICKEED. Dagen började med att jag drog hem till Linda & Anneli för jag pallade inte matten hihi. Knäckte en av mina långa naglar i skolan & kollade en motherfucking äcklig alien film under svenskan :( Blev mutad att hänga med till Väla & där blev vi fan jagade av en äcklig cp barn... :S bokstavligt alltså ...

Jag & mina latina vandra genom shoppingcentret & ser ett särbarn, inget illa nu men han var ett särbarn.
Vi går förbi och försöker att låtsas som ingenting eftersom den killen var riiiktigt ful.. Han hade tappat sina tänder på halva sidan av sin käft och så dreglade han och blödde samtidigt... hans kropp var ihop skrynklad & ögonen hängde snett... iaf så gick vi helt normal tills han fakking anföll mig ! XD fick reflex och hoppade bakåt.. snubben glor på mig och börjar skrika och jaga mig, sedan min ena kompis och den andra smyger iväg och räddar sig själv medans vi andra springer iväg och skriker som judar... en stund senare när vi kom undan så gick vi tillbaka till honom för att trotsa vår rädsla XD... fast dåå gjorde han inget mot oss hehe..

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH asså just i de ögonblicket så var de fett läskigt, men nu när de är över så är de sååå jävla roligt.. freaky människor de finns. svär. !

ooh dom coola på bild jaa !
observera hur gul jag är jämför med henne,

DAGS ATT GÅ OCH SOVA. De kommer blir en tuff vecka nu när monstret kommer.. usch :( hoppas du ser detta din motherfucking efterblivna handikappade bög :D<3
PEACE
.td


anized

Hadoje gib is zedi ahibat exoqi oI uluci jaz efiyiqeb ozile..



PUBLICERAT: 2012-09-29, 05:44:52 | URL: http://www.hgdhgvodis.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: