2010-11-11
 23:48:38

I told myself that I moved

Jag är den sorten som inte shoppar så mycket.. MEN jag kan säga er att de var rena PARADISET i Väla idag !!! Taklagsfest från kl 20.30 till 23.00. Jag & Hien stannade inte där så länge för de fanns inte tid så de var att försöka hitta något snabbt, fast var för stressad för att hitta något -.- Köpte en jacka & en spets tröja bara :(

Imorgon blirre kanske att handla ännu mer kläder hihi :D
aja ska äta lite mat nu sen lägga mig .. kommer få slita i skola imorgon :(


skratta inte men detta är en AAAAAAAAAAAAAS gammal bild !! hahha RIKTIGT gammal okej?!

.td♥


xD

Vadå skratta :D Gulligt ju ;)


danny

HAHAHAHAHAH HAHAHHAHAHAHHAHA HAHHHAHAHAHA HAHAHAHH HAHAAHA HAHAHHA



Alltså, jag skrattar inte åt bilden, utan att ni fick stressa (a) :D , oh yeah !



PUBLICERAT: 2010-11-14, 18:34:21 | URL: http://dannylam.net
td.

XD sv: Gulligt my ass ja ! :O



Danny sv: nt kuuul! Såg alla billiga kläder och fick inte hem ett skit typ bara för hien stressade mig om att jag nt skulle hinna :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: