2010-11-05
 01:15:15

It's crazy but true

ETT DÖTT LOV. skulle egentligen iväg till Värnamo i veckan fast de blev visst inte av :(

Under veckan har jag; (kortfattat)

Måndag; varit med kevin = MC, kollat på Ghost Ship & han ragga på min syrra... visste han var peddo hela tiden :O

Tisdag; varit med Hieen & så tvinga jag honom att sova över hos mig..

Onsdag; Chillat, Dansträning sedan film hos Vannii, kollade på Toy Story 3. REKOMENERAS. asså de kanske låter lite töntigt med den filmen var jävligt rolig och bra HAHAHH !! :D lite små läskigt med den bebis-dockan :(

Torsdag; Utee med Anneli, Shqipdona & Sofia. Åt på Acapulco & sedan dök Linda upp :P Träffade Krisna en kort stund också :O

Imorgon; OPLANERAT!!



hmmm har inte mycket mer att säga än att jag hatar regn & jag är trött.. så jag laddar upp en låt hihi !!
pussheeej
-td♥



Tim Ta

Hahah, Apan i toy story 3 är roligare XD


danny

HAHAHA svär, så jvla bäst ts3 är xD ..

och dockan ... eww ? O.O'



PUBLICERAT: 2010-11-14, 18:41:48 | URL: http://dannylam.net
td.

TIM sv: APAN SKRÄMMER MIG OCKSÅ !! när den skriker :(



DANNY sv: Hahahah deeen är GRYYYMT BRA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: