2010-11-15
 01:57:31

Missing you baby

Igåår var de BRÖLLOP ! Riiiktigt kul var de meen man stressa en hel del på morgonen, fast jag ska inte klaga. De var andra som hade det värre x) Sov runt 4 timmar innan jag skulle vakna, duscha & sedan iväg till brudens familj och förbereda en massa saker innan brudgummens familj kom. Sedan var de att äta, chilla & sedan till lokalen och vänta in gästerna :D Efterååt var de efterfest & jag sjöng lite kareoke hihi :D var hemma runt kl 1 :p ca 800 bilder sammalagt igår !

Maten på bröllopet var super good ! Så god att jag & någon mer.. rensade tallriken riktigt snabbt och gick sedan vidare till ett annan bord för att plocka från deras mat också.. hihi :$

Bilder hittar ni på min facebook ( de tar för mycket tid att ladda upp alla 93 bilder )
länk : http://www.facebook.com/photos.php?id=1423464029#!/album.php?aid=2067642&id=1423464029



laddar upp bildeer när datorn inte laggar så jävla mycket ! :)

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: