2010-11-30
 21:30:08

we can bring it back to life

Seega människor de finns, palla det ! Som ni kanske läst förut så ska jag, Trang Dong skaffa glasögon. Har varit hos en optiker butik och de var ett helvete, kollade synen för några veckor sedan och sedan har personalen där segat sönder så jag tog ut mitt recept och gick till en annan optiker där de tog sammalagt 10 min för att fixa klart allt!
Kollade bågar inom de 10 min för gubben var snabb nog att hitta glasögon som passade mitt ansikte, bågarna fanns i alla färger. De var skit svårt att bestämma mig men till sist tog jag lila bågar, uniiikt mannen ;)

iaf så har be blivit svin kallt de senaste dagarna, förra veckan var de värsta snökriget, blev mulad 1-2 gånger kanske och tvingade en liten söt latina äta snöö för att hämnas (a) och mulade en 186 cm lång michael jordan #2 i huvudet sen fick min latina skulden HAHAHAH... (a) iaf så ska jag chilla min pung nu så PEACE

.td♥


dannylam

Använder du glasögon? :D

I wanna see ;] .,.



PUBLICERAT: 2010-12-04, 20:09:32 | URL: http://dannylam.net
td.

Danny sv: Hahahah ! men då får de bli nästa vecka när jag får dom ! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: