2010-10-25
 00:32:27

& although I'm with somebody else

Jaa var i Värnamo nu under helgen, i typ 24 timmar sen hem igen, fett onödigt men inte jag som paya ;)
Att åka tåg med Johanna kan fan vara roande men ibland helt upp och ner, fucking crazy.. HAHA crazy på ett positivt sätt ;D iaf är jag hemma nu, yaay & de faakkking regnar. Tunne eller som man uttalar; thonne fuckar en duck fan :( rena mobbningen han kör mot mig via msn sen in real life så vågar han inte röra den biffiga, alltså JAG.

Just nu ska jag tröst äta, absolut inte pga THONNNE utan för jag har mina annledningar >:(

bild på min son, jag vet jag har inte nämnt honom förr men nu tycker jag sanningen borde komma fram! hihi han heter toonii :D

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: