2010-10-14
 00:27:32

He just ain't you..

Vad har hänt i veckan än så länge? :O
måndags var man ledig och hade migrään hela jävla dagen, tisdags drog man ut en stund, hem & sedan till Vannis. Klipp klipp sedan kollade jag på Desperate housewives medans vannis spelar gitarr samtidigt som han nördar wow (älskar programet DESPERATE HOUSEWIVES!! iih ♥) Idag har jag haft en chill dag på skolan. hade idrott och sen slutade jag, lixom alla andra onsdagar. Stannade kvar i skolan en till stund för att göra Linda binda sällskap & sen begav man sig hem och så var dansträning senare på kvällen.

nu kollar man på scrubs & har ont i halsen... Vaan de är ditt fel att de var så kallt när du körde mig hem :((

bilder från Johnnys fest;

alkoholisten med två drinkar till vänster. Coolingen Ninh i mitten ;)









cooolingarna





Födelsedagsbarnets rosa tårta


kolla som jag smyger mig fram..


HAHAH och springer iväg när jag har gjort mitt move :P


Tårtklicket är mitt mästerverk !

Sluuut på inläägg ;)
-td♥



Födelsebarnet :D

Du allt få se på måndag TD. Ska lätt kleta tårta på dig ;)♥


td.

sv: ooooh hahhah jaa då får du köpa mig en tårta om du ska kleta tårta på mig johnny !! de bra att du inte glömmer min födelsedag ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: