2010-10-03
 02:11:49

was our love just a lie?

Fredagar är alltid härliga & de var Bahnhof bar hade premiär ! ;D

Fast bestämde mig för att inte dra dit te de discot så jag var ute med Anneli & sedan kom Linda också :D. Hängde bara för de mesta på Källan (Källan = mötesplats för ungdommar/ innomhus ställe man kan hänga på) & träffa folk blabla. Slutade iaf upp med att vi skulle dit.. i sista sekunden hahah. Fick iaf skjuts hem av Florin yaay :D sedan var de att byta om te någon fint och fixa mig snabbt vilket tog kanske runt 15 min?  Jag blev iaf hyffsat "fin" med mittbena, lila klänning & såklart massa armband ! har dock ingen bild jag kan visa :P kom hem strax innan kl 2. Drog därifrån tidigt för de blev tråkigt :O Iaf så var jag så jävla hungrig när jag kom hem att jag inte palla äta något mihhi !

ska iaf sova nu innan jag börjar vända på dygnet. Har börjat lägga mig runt 3-4 nu :O UNDER SKOLDAGAR. GOSH. aja pusshaj :D

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: