2010-10-31
 01:45:33

Boy I'm missing you

Höganäs i fredags & så sov vi där tills lördag. Marknad dagen efter, skit dött... men ändå kul att hänga med Tunne's vänner med Thomas & Kevin hah :D Kom hem och såå var de värsta cp kines festen hos mig.. som vanligt haha, skit hög kareoke fest fan ! svääär en äcklig motherfucker ragga på mig och fucking försökte våldta mig... jävla old fag. hahah tills jag kallade på Hien som backup ;) Han och jag drog ut för att möta upp Lindää & Van, mike + co. Skulle kolla på någon dans show med de blev visst inte av så vi chillade på Lindens... gud sikken saftig hamburgare jag åt.. GRR

bilder från de senaste dagarna


sååhär ser en gratis kebab ut ;) / onsdags.


söta jan / förra helgen i vmo :D




pizzaaaa


marknaaaaaaaaad


on our way homee



pojkarna hoppade av i Strövelstorp så jag fick åka buss själv in till Äholm sen fick jag gå förbi en kyrkogård och genom stan själv.. :( in the daaark.. fast iofs så kan ingen besegra mig hihi

ska lägga mi nu jag känner mig trött och imorgon skaa jag till Strövel för att träffa BÖGARNA. Ifall ni läser detta Thomas & kevin.. YEAH U HEARD ME. Hahah har den känslan av att de kommer slå ner mig nästa gång de ser mig nu.. aja GODNATT

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: