2010-09-13
 14:19:25

Brotherhood of war - taegukgi

Jag blev halvt tvingad av min äldre syster att kolla på en koreansk film som heter; Brotherhood of war - taegukgi. Tog chansen att kolla på den idag för att jag är från och med idag ledig på måndagar! (berättar mer senare) Ångrar absolut INTE att jag kollade på den för den filmen är nog en av de bästa jag sett; kanske till och med den bästa jag har sett under mina nästan 16 år! Tappade räkningen för hur många gånger jag bölade eller tappade andan under sorliga & spännande scener. Man kan verkligen leva sig in i filmen.. gud vet vilket ord som kan beskriva filmen.. Kan säga att jag fortfarande bölade för filmen fast den redan hade varit slut i 20 min sedan.. har precis lugnat mig nu efter 1 timme, sikken mes jag är :(
Troo mig mina undersåtare.. filmen är värd att se :DDD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


de är nog den bästa trailern jag kunde hitta på youtube x)
får inte heller glömma att min baby Won Bin är meed i filmen; han är en ganska välkänd skådespelare och model i sydkorea :D

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: