2010-09-24
 01:06:59

everything i see so clear with you - i miss u.

VAD HÄNDER?! - din mamma vänder.

naje men asså min mobil är fucked upp den stängs av hela jävla tiden! SPECIELLT NÄR DE ÄR NÅGOT VIKTIGT -.-' sen så är ju min comviq kompis slut fuck asså & mitt hårspray :( Jajaj men skolan var helt klart chill idag  3 JÄVLA 'roliga' TIMMAR med blattar & sedan blev jag hämtad av Hien & Willie & begav oss hem. eller åtminstonde Jag & Hien iaf för Willie drog ett annat håll med Firat. blabla var ute med linda blabla nu är jag hemma wiho. Klockan är PAST BEDTIME vilket inte är bra ´. Jag är hungrig men vågar inte äta :O börjar kl 9 imorgon men KAAAAAAAAAAAAANSKE slutar 1 ! YAAY :D ska sova nu för jag känner huvudvärk :(

PUSSHAJ.
-td♥



PS. BILDER.





palla inte lägga upp mer fan de segar :( pusssssssssssssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: