2010-09-18
 00:19:57

sex! sex ! sex on the beach!

upptagen upptagen upptagen; har knappt tid för min kära dator längre! :O

Iaf så har de för det mesta bara varit skola och mina latinas :D häromdagen var Hien här en KORT stund . Senare efteråt så hittade jag på något annat blablabl . vi kan säga såhära; jag drar till skolan kl 9 och kommer hem runt 9-12 på kvällen om inte senare och äter sen däckar jag, de är ungefär så mina dagar går till :) har iaf spelat Tecken på Källan med Anneli som galna judar och sjungit SEX! SEX! SEX ON THE BEACH. yäääs.  btw känner jag mig som ett jävla fetto efter alla pommes jag äter i veckan och kebab pizzan från igår..

något som är sjukt chill är att mitt schema inför nästa vecka är super :D
måndag; ledig
tisdag; 08.30 - ca 15- 16.00
onsdag; 10.40 - 11.35
torsdag; 13.00 - ca 15- 16.00
Fredag; 09.00 - 13.00 :D

JAA GUD ÄR VERKLIGEN PÅ MIN SIDA! haha


Usher - dj got us fallin' in love. Vem kan inte älska den låten lixom ? :O

THE END MF.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: