2010-09-25
 02:17:03

that's just the way it is

HAAHH en härlig vanlig fredags-dag med Linda, Anneli & Erika haha måste säga att de fanns riktigt roliga höjdpunkter idag! - Iaf så vandrade vi till MC idag & massor med skratt på vägen & extrema skratt under krängandet & mer på vägen hem HAHA! diskutionerna blev bara värre.. HAHAH! Iaf så fick jag en gratis cheese. Jag ba; ursäkta var är min cheese :D (alltså bara 1st) han sträckte fram två cheese och gav mig en blinkning & sen så var de två snubbar som kollar in mig & Anneli, slutar med att jag ba; EY FUCK YO MANNEN! Hahahahah skit kul om ni skulle varit där fan :O

måste fan bara säga att denna veckan har varit helt vrickad HAHA. glömde berätta en sak som hände mig i början av veckan, träffade en "bekant", (en snubbe som brukar ta bilder på mig) denna snubben blottar sin white ass OFFENTLIGT & vi ska inte snacka om hur långt in jag såg i hans röv eller hur mycke' damp jag fick; slutade med att jag fick en ursäkt och han skämdes . Sen för någon dag sedan så skulle väl en 'blatte' leka cool & kasta godis på min Latina Linda.. HAHAHA slutade upp med att han skakade och gjorde allt jag sa åt honom ! PAHAH jävla mes. pull it together för fan! älskar känslan när någon ber om ursäkt; känslan att de erkänner att de förlorade kriget hehe 8-)





tupac' R.I.P

-td



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: