2010-09-09
 09:41:07

You only get once in a lifetime to find him

Ooooshit ett tag sedan jag suttit vid datorn ! De är en av mina anledningar till att jag inte bloggat på den senaste tiden. Har typ bara varit i skolan från kl 9 till 4 de senaste dagarna meen idag börjar jag kl 1!!!! Efter skolan har jag för de mesta bara gått ut med Linda & Anneli & gjort allt men ingenting .
Idiot som lärare placerade in mig i en SVA grupp för nyinflyttade invandrare som det vill säga knappt kan svenska -.-''''' Vaafan jag visste de var något fel med min grupp hahah! Ska iaf snacka med program ledaren aka. cameltoe & se om jag kan byta till vanlig SV grupp.




ps. jag hatar Sverigedemokraterna som kom te vår skola och säger att pga. invandrare så kom våltäckten & att Israel är fel ! Rösta Socialdemokraterna!

slut på bloggandeet ;ooo

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: