2010-09-30
 02:15:06

we used to be...

Jaahaap nu har lilla jag "officielt" börjat på streetdance & gud jag måste säga er att de är riiiiiktigt jobbigt med styrketräningen. Speciellt när man inte tränat på kanske 3-4 år. (det vill säga sen jag gick på basket & jag var inte med på någon idrotts-lektion alls!) Aja hoppas de blir något resultat med mitt tränandes ! yääs. Hihi ja nu är ju Hien hos mig och sover som en gris. Vi skulle kolla på "film" men de blev nt av för han däcka -.-'
Jag tror att jag snart kilar upp te sovrummet och däckar jag själv... hehe lämnar Hieen i undervåningen och hoppas på att spöken tar honom hihihihi (6)... hoppas verkligen inte att han läser detta nu HAHAHA XD. ' för första gången i hela mitt liv önskade jag faktiskt att jag inte hade ledigt från skolan idag .... PÅ GRUND AV ATT DET VAR SLAGSMÅL. troo inte något cp nu :( aja ska iaf avsluta bloggandet & skälla ut en motherfucker som skriver snuskiga saker te mig på msn HAHAH x)


peace ;D
-td♥

It don't matter how hard I try
I just can't get you off my mind
It's driving me crazy
Missing you baby

Even though I told myself that I moved
Deep down I keep on holding on
It's crazy but true
Boy I'm missing you
And although I'm with somebody else
Boy I can't keep lying to myself
And no matter what I gotta face the truth
He just ain't you..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: