2010-09-10
 23:37:16

you're everything i want but nothing i need

Sitter och tänker på den så jävligt onödiga skoldagen i torsdag... 30 MINUTERS LEKTION..... Jag fixade mig och allt inför skolan i fucking onödan... aja.

Idag har de varit chill ! slutade strax innan kl 12 och sedan var de runda på stan med LindaPinda & fick hem fina hårklämmor & halsduk från H&M.
Vandaliserade halva stan & sedan var de att sitta och göra ingenting på papis, från papis till stan gick vi fram& tillbaka. Minns dock att jag nästan höll på att dö.. först pga att någon blatte vid namn Granit var tvungen till att cykla så jävla snabbt så jag nästan flög av och att en annan blatte vid namn Anneli skrek för att hon såg en groda.. vilket fick mitt hjärta att hoppa ut x) Är iaf hemma nu och jag måste säga att det fan var en förjävlig fuktig dag idag..


jaaaa jag vet jag är ego .. Men ibland när man har tråkigt ni vet :O

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: