2011-02-02
 15:20:15

chuc mung nam mooi! Gott nytt år gulingar !

shit så efterbliven jag är när de gäller att uppdatera.. hihi.
mina söta stalkers undrar säkert vad jag har gjort de senaste dagarna huh? I torsdags förra veckan var jag & Thomas på stan & åt sushi. ÄLSKAR DEE... På fredagen drog Jag & co. till väla. Där efter drog vi hem till Thomas & där väntade vi på att Willie också skulle komma. Sedan skulle de trimma sitt hår.. HAHAHHA SÅÅÅ KUL. Aldrig sett så mycket fagness i ett & samma rum.. Lördagen begav jag mig till älskling & kom hem på måndagen :D
som jag skrev i förra inlägget så skulle jag kolla på Trassel.. JAG REKOMENERAR DEN STARKT.. Dog av skratt ! -fast ni borde nog kolla på den med eng-tal. Sv-tal förstör bara skämten :(((


bjuder på en luffar bild från 2009 haha :p

ps. chuc mung nam mooooi !! happy new year gulingar ! Hoppas ni alla får myckee li xi. De är de ända jag är ute efter hah! Inte för att jag tror jag kommer få så mycket iår men ändå ! pusss

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: