2011-01-08
 02:29:34

do it on my own

Året har precis börjat & ändå har något så stort hänt. Jag vet vad som ska göras men de är inget jag vill. Om DU läser detta så kommer du säkert tro jag är fuckad men någonstans i mig så vill jag inte göra de, inte själv iaf..

hm.. aja nog med de, ni undrar säkert vad de är men de är en hemlighet mellan mig och min bästa vän,

julovet är snart slut och jag har knappt gjort ett dugg :( idag har jag sovit knappt 3 timmar och sedan iväg för att göra några ärenden. & jag har spenderat början av 2011 av att kolla på Heroes.. har 3 säsonger hemma haha. Är så trött att jag knappt orkar göra något längre. Lyckades iaf dra ut lite med Linda häromdagen & köpa hårfärg hihi men jag tänker inte färga mig :/ kändes jävligt onödigt att köpa ! Fick också mina glasögon, jag langar en bild någongång så ni få se :D De blev sexiga lila bågar hah .

sov innan så jag kommer inte kunna somna förrän kl 5-6 på kvällen idag igen då.. Vänt på dygnet helt jävla cp, sover lite då och då. De är fan i mig inte hälsosamt, mår piss & pallar inte ens fixa mat till mig själv-.- PEACE

ps. jag saknar min underbara pojkvän. & jag funderar på att göra en ny blogg.

.td♥



Bilder från "förfesten" hos mig på nyår;











de får räcka fuckers. Jag palla inte lägga upp flera :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: