2011-01-01
 05:13:59

HAPPY NEW YEAR !

Gott nytt år !!! Kom nyligen hem och jag vill bara önskar mina bloggläsare ett härligt 2011 !
Ska berätta lite för er hur mitt nyår gick till för jag har en känsla av att jag kommer glömma imorgon.. hihih eller den var oförglömlig eftersom man firade slutet av år 2010 med några av de bäst hemma hos mig, nyårs middag och krök. värt de efter all stress jag hade från kl 9 på morgonen tills kl 6 på kvällen.. Juste jag får inte heller glömma hur galet två kineser vid namn Willie & Thomas sprängde fyverkerier haha ! efteråt skulle jag & mina söta latina flickor iväg på en fest men när vi kom dit.. shit ville sticka direkt därifrån så vi stack hem till en kompis och bara chilla där istället, några st :D Nedräkningen tillbringades med Flickorna & Början av året var super härligt med många barndomsvänner sedan man flyttade hit. Alltid lika härligt att hänga med dom ! Hahah ♥ Några av de bästa man kan känna.

År 2011's nyårslöften;
-aldrig förlora dig !
-att alltid vara där för mina latina flickor !
-minska på all skräpmat jag äter om året !
-att tänka smart !
-göra något nytt !

(detta är nyårs löften för mig, ni kanske inte förstår vad jag menar men sålänge jag gör så är de tummen upp!)

BILDER KANSKE KOMMER UPP SÅ SMÅNING OM.

.td♥


thesswester - inte som alla andra

oj , här var det ingen bra uppdatering ;)

men gott nytt år på dig med !



PUBLICERAT: 2011-01-06, 01:20:14 | URL: http://thesswester.blogg.se/
elina

hejsan allt bra med dig ? :) fin blogg!



PUBLICERAT: 2011-01-11, 15:29:05 | URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: