2011-01-24
 13:28:30

he might be mr. right

Har varit mitt ute i ingenstans från lördag tills nu! Stax så ska jag göra mig i ordning och fixa lite så jag kan få åka hem :D Vart har jag varit ? - hos min pappa som jag skrev i förra inlägget hih. Som present från mig så fick han en ansiktskräm som är för men, så han kan bevara sin sexiness (a'. Sitter på en macbook dator & jag fattar verkligen ingenting... & jag som tyckte kevins mobil var fakking komplicerad..
Kom hit för att fira pappas födelsedag & ge honom hans present men i slutändan så är de jag som går hem med en massa hår- & ansiktsprodukter, pengar och jag får inte glömma godis ! hahah shit han gör mig till ett livs levande rullande fläskberg -.-

Åååh härlig veckan kommer bli !
Är ledig nästan hela veckan, studie dag på tisdagen & onsdagen har jag tillstånd till att vara frånvaro. Torsdagen har jag bara 3 timmar matte & på fredag så kommer jag få vara ledig igen ! hahah aja måste verkligen börja borsta håret och klä på mig -.- Går runt med glasögon här så nu har jag ringar runt ögonen och två "prickar" på min näsa där glasögonen har lutats.. PUSS HAJ

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: