2011-01-10
 23:08:34

jag saknar min boyfrieend :(

ooh nej, skolan börjar imorgon.. Aja jag har verkligen, asså VERKLIGEN svårt för att sova hur tidigt jag än lägger mig. Jag somnar inte förrän runt 4 och vi börjar skit tidigt imorgon.. en till sorglig sak är att mina hud produkter höll på att ta slut, men då kommer min ängel till moster och meddelar att hon har skickat en massa till mig så jag slipper resa min feta röv mot stan och köpa.. hih yaaay. :D de positiva är också att jag ska ut med min anh trai imorgon också :D Får väl se när willie hör av sig om när vi ska träffas.
Jullovet har verkligen gjort mig till en fet jävla gris & jaa hoppas ni är nöjda nu kevin & willie. Ni kan kalla mig fetknopp, grisunge, köttbulle, banh bao & bulle hur mycket ni vill nu för de stämmer bara ! :(
(slår sönder er ifall ni säger ett ord..)
Jag lovade mig själv att inte spendera pengar på skräpmat men hur slutar de upp?! Jag & Linda drog ut för att umgås häromdagen men de slutar med att vi sitter på lindens och beställer varsin pommes frites -.- Jaa nu vet vi hur en av mina nyårs mål gick........... Livet är tufft när man känner lukten av underbara friterade pommes... WORD från en truue fatso :D

ska kolla vidare på The break-up & äta upp min ljuvlig minestronesoppa. grr hih.

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: