2011-01-11
 23:29:26

ooh hey there pretty boy

We were so made for each other.


hur många gånger jag än kollar på rush hour så kan jag inte tröttna på den ! hahah chris tucker är så jävla rolig! Älskar när han är i hong kongs gatu-marknad & snackar med hon kinesiska tanten som säljer kyckling ! HAHAH ; im warning u. imma police officer put the blaaade down and leet the bird go right naaaow. ooh gud jag funderar på att ladda ner 3 an och kolla på den nu hahaha !
btw så har skolan faktiskt gått bra idag. Inte mycke till lektioner & efteråt drog jag hem, chatta lite med daaarling&sen däcka en stund eftersom jag ABSOLUT INTE fick någon sömn inatt -.- Vakna upp igen & letade efter något att äta sen ringer någon som säger; hej de är linda är trang där? Samtidigt som personen håller för näsan och försöker låta som någon annan.. vem är de? vem tror du? Johanna... HAHAHAHAH sååå jävla go. Dog av flabb...

softa lite nu. Börjar sent imorgon & jag har bara en lektion imorgon.. som varar i knappt 50 min.. tur att man bor 5 min från skolan...


-random låt- Diddy Dirty Money Coming home ft skyler gray

happy anniversary... 31 dagar & fler blir de babe. Tack för du lämna mig i fakking 31 dagar. När du kommer hem.. i'll wooop yaa ass. Hoppas du ser detta så du förbereder dig. hih puss

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: