2011-01-19
 20:23:08

that bitch just cant shut

her dirty fuck.


hihi ojdå.. över en vecka sedan jag uppdaterade. Fast jag kan inte hjälpa de.. Varit lite illamående ett tag nu & jag har inte pallat sitta vid datorn längre än 10 min utan att vilja däcka på plats ! & igår så hade jag ju feber :(
Kollade på någon vietnamesisk drama serie med min mamma & den är så jävla fånig att man skrattade sönder ! Fast nu tog den slut & de är tråkiga nyheter.... Känner mig sleepy och kl är bara lite över 8.. borde man sova redan nu eller senare .. man börjar ändå kl 1 imorgon.. hm.. sikken fråga som snurrar i mitt huvud. Hihi.

..... försöker ladda upp en bild just nu men de tar ååååår...

ooh där kom den :D.... HAHAHAHHA shit jag pratar med mig själv..inte friskt... Nej men hittade bilden långt in bland mina bilder. Fett oseriös bild. 2010 haha. Ska kila iväg till köket och hitta något som kan ge mitt blod socker.

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: